Told you to keep trying and stop crying

Denna lördag började jag med att rida Veronica, MLI red Gunde och mamma gick med Viola och Sallie. När vi kom upp till volten jobbade jag Veronica, MLI jobbade Gundi och mamma longerade Viola.
Veronica kändes väldigt fin, hon var väldigt mjuk och kändes stadig. Jag försökte verkligen trycka på henne ordenligt, men hon orkade inte riktigt fullt ut då det var mycket snö och det var tungt, för det var varmare idag. Men hon gjorde sitt allra bästa och då är jag nöjd!
 
När Veronica var klar satt jag upp på Viola och jobbade henne och mamma satt upp på Veronica. Viola var ju uppvärmd och hon kändes fin. Hon var väldigt lugn, hon har liksom börjat bli lugnare i sig själv nu på något sätt. Hon kändes väldigt stadigt och formade sig väldigt lätt i båda varven för skänkeln :)
 
Ingen av tjejerna fick gå jättehårt då de ska på banhoppningsträning imorgon.
 
På eftermiddagen kom en liten tjej ut och provade Aska, en potentiell medryttare. Hon var väldigt duktig, tuff men snäll och hon verkade tycka väldigt mycket om Aska. Det gick jättebra när hon red och det verkade som att Aska trivdes med henne på ryggen. Får hoppas att det blir något bra, för min stjärna förtjänar mer uppmärksamhet och ompyssling än vad jag hinner med själv just nu!
 
 

0 Kommentarer till "Told you to keep trying and stop crying"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0