Shopping

Efter dagens hoppträning åkte vi in till stan, framför allt för att handla kläder tills vi ska till fjällen på sportlovet, men vi hann in en sväng till hööks på deras rea. Nästan alla kläder i min storlek var slut, men vi fick med oss ett schabrak och ett par benskydd iallafall.

Sedan, istället för en skidjacka, så blev det en jacka som jag ska ha till tävling från team sportia. Jag är jättenöjd med den, så himla snygg! Jag ska bara prova den med västen under, så den inte är för liten. :) Jag ska försöka ta kort på den och visa upp den här på bloggen snart!

Nu har vi tittat på slutet av världscupen och klockan 7 är det ponnyakuten! Och imorgon är det måndag igen... Men det känns ändå som att jag har hunnit med väldigt mycket den här helgen. Nästa vecka har jag ju dessutom lov, så man kan väl stå ut en skolvecka till :)
Bild från igår. Vi smälte choklad och doppade frukt i, så gott! Och det känns inte så onyttigt bör det är frukt dessutom! ;)


0 Kommentarer till "Shopping"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0