Memory box

I år har jag börjat med något som jag blev tipsad om av en kompis, en memorybox. Om det är något som har hänt som man tycker är extra roligt eller viktigt att minnas så skriver man det på en lapp och lägger den i asken. Sedan ska man ta upp alla lappar på nyårsafton och helt enkelt få minnas det man tycker är det viktigaste som har hänt under året. :) 

Hittills har jag faktiskt inte skrivit så mycket, men mitt liv kanske blir mer intressant snart, haha ;)

Såhär ser min ut, men man får ju välja som man vill. Man kanske vill göra en egen ask eller bara lägga lapparna i en skål, bara fantasin sätter gränser! Men något som jag har kommit på och gör är att jag skriver datumet på lappen, så att jag kan läsa alla minnen i rätt ordning :) Men som sagt, det är bara fantasin som sätter gränser...



0 Kommentarer till "Memory box"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0