Let's be alone together

Idag har det varit väldigt härligt väder, solen skiner och snön bara smälter! Så härligt! Om det inte vore för leran hade jag varit väldigt nöjd ;)

Jag började med Gunde idag. Vi skrittade fram i skogen tillsammans med Aska och hennes medryttare, sedan fick han jobba lite.
Han kändes jättefin! Stod inte emot idag som igår, utan trampade på ordentligt. Han kändes väldigt mjuk och fin, men var lite överladdad idag.
Vi passade också på att hoppa lite! Han har fått galoppera över några kryss någon dag, men annars har han inte hoppat på över en månad. Som man kan tänka sig blev han jätteglad! Han kändes jättefin och hoppade riktigt bra! Och jag kan inte annat än le när jag hoppar honom, för han gör det med sån glädje! Min fina fina stjärna, nu är vi igång!
Idag anmälde jag också Gundes första tävling för året! Det blir i Mantorp den 1:a mars tror jag det var, bara en l.b. Veronica får hoppa en l.a då också :)

Sean red jag Viola. Hon fick bara gå lite på banan. Hon var pigg och glad som alltid, men hon jobbade också på riktigt riktigt bra! Jag kunde verkligen jobba ihop henne ordentligt, både i trav och galopp. Jag galopperade över ett kryss också, och då var hon jättefin, väntade jättefint på mig så jag behövde bara räta på mig. Jag är jättenöjd med henne! :)



0 Kommentarer till "Let's be alone together"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0