I was left to my own devices

Mamma och jag red ut på tjejerna idag, dvs Veronica och Viola. Först skrittade vi fram i skogen och sedan red vi på banan.
Viola var lite väl taggad i skogen, men sen när vi kom hem och jag kunde jobba henne ordentligt var hon superfin, lyssnade på minsta lilla förhållning. Hon bjöd väldigt fint framåt och jag hade verkligen ett jämt stöd i båda tyglarna. Jag fick inte heller känslan av att jag tappade yttersidan i något varv. Det blev mycket galoppjobb idag med fokus på att hålla ihop henne och lite öka minska. Jag är jättenöjd med henne, för hon var verkligen jättefin! Bättre än vad det hat känts på ett tag nu! :)



0 Kommentarer till "I was left to my own devices"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0