Gonna need a spark to ignite

Idag har vi bara åkt, åkt och åkt skidor. Vi var i backen när de öppnade liftarna kl 9 och åkte hem när de stängde kl 4. Det var fina backar, väldigt långa vilket jag tycker är kul och ett stort plus var att det inte alls var särskilt mycket folk, trots att det är sportlov! Vi stod nästan aldrig i kö till liftarna. 

Nu är jag dock jättetrött, jag gick ju upp 6 igår morse, somnade sent igår kväll och kunde inte sova ordentligt i natt.. Dessutom blir man ju helt slut, för man står ju faktiskt upp flera timmar i sträck när man åker skidor! 

Jag har dessutom fått lite rapport om våra djur där hemma och de sköter sig. De tycker nog att det är skönt att slippa ha oss över sig hela tiden, haha! Jag börjar dock sakna de nu, det blir sån skillnad för mig när jag är van vid att ha dem runt omkring hela tiden. Men jag tror att det kan vara bra att få lite distans och få märka hur mycket man tycker om dem!




0 Kommentarer till "Gonna need a spark to ignite"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0