Can't remember to forget you

Idag började jag med att rida Viola. Vi red ut och sen när vi kom till volten fick hon jobba lite där. Hon var jättefin i början, väntade väldigt bra på mig och gick i en stadig, fin form. Eller hon var i och för sig fin hela passet, blev lite att hon ökade tempot lite då och då när vi ridit en stund.
Jag jobbade på mycket med övergångar och tempoväxlingar. Det var dock lite svårt att rida idag när snön är lite halkig. 

Jag skrittade också ut Veronica och hade med mig Sallie. Det blev dock jobbigare än vad jag tänkt mig, då det sprang omkring folk på ett gärde som jag red på, precis bredvid vägen. Då fick jag hoppa av, för jag vågar inte riskera något, framför allt inte precis vid vägen. Annars gick det ganska bra ändå. Jag jobbade henne lite i skritt och hon kändes fin! :)


 

0 Kommentarer till "Can't remember to forget you"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0