Blir en tidig kväll ikväll

Usch... Har känt mig tjurig och tråkig idag hela dagen. Irriterat mig på det mesta och inte kunnat koncentrera mig ordentligt. Jag tror att det beror på att jag hat stannat uppe för länge två dagar i sträck, jag känner verkligen om jag har fått för lite sömn! Men jag kunde ju inte missa finalveckan i Paradise Hotel ;) Jag har följt det sedan innan jul, men jag brukar alltid titta på avsnitten dagen efter så att det inte blir så sent, men jag ville ju se rätt dag nu på finalen när alla pratar om det i skolan och så.. Nu är det slut iallafall och det är ganska skönt, för nu har jag inget som jag känner att jag "måste" följa!

Men det blir en tidig kväll ikväll. Ska fixa lite här inne nu och sen ska hästarna få kvällsmat. Efter det sover jag nog gott :)




0 Kommentarer till "Blir en tidig kväll ikväll"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0