Årsmöte

I eftermiddags efter skolan fick jag skynda mig att ta in hästarna och sen åkte vi snabbt till Vreta för att vi skulle ha årsmöte med klubben. Vi hade först bestämt att jag skulle vara hemma och rida och att mamma skulle gå när hon ändå var på väg hem från jobbet, för jag hade ingen som kunde skjutsa mig. Sen så kunde pappa köra in mig så då kunde jag gå ändå! Dock så fick vi rida på kvällen när vi kom hem, men mamma hjälpte mig så det gick bra ändå! :)

Det var jättekul på mötet iallafall, hela våran ponnyliga var där och vi fick bland annat blommor för våra fina insatser på tävlingsbanorna under 2013 och för vårt guld i lag-DM! Jag och Hanna fick också fina påsar med en boxväska i för att vi hade representerat våran klubb på SM, med lite saker i, bland annat ett jättefint pannband som Gunde kommer glänsa i!  Så himla kul, roligt att bli uppmärksammad för att man har gjort något bra under året!

Vi planerade också vårens lag, vi ska tävla div I i år. Då ska vi få broderade Vreta-schabrak och även broderade tröjor! :D




Lag-DM guld 2013

0 Kommentarer till "Årsmöte"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0