Sista riktiga sommarlovsdagen

Wow. Redan fredag. Om en vexka har jag redan gått fem dagar i min nya klass på min nya skola. Kommer nog bli hur bra som helst!

Idag började jag dagen tidigt för att hinna rida Gunde innan vi skulle till stan. Jag red bara ut, men han fick jobba lite i alla gångarter ändå. Han var lite spänd och tittig, så det var inte jättelätt, men han blev lite lösgjord iallafall.

Sedan åkte jag och fille in och gick på stan. Jag hittade en hel del faktiskt, två par byxor, några linnen och lite smink. Bra att ha inför skolstarten! Dessutom var det mysigt att bara gå omkring och prata av sig med min fina vän. 

Nu ska stallet fixas klart. Amanda kommer och rider Veronica och de stannar sedan över tills imorgon när Veronica ska flytta. Vi ska äta lite tillsammans och så med. Jag drar dock iväg på äventyr med Sofie ikväll, det kommer nog bli superkul! :)


0 Kommentarer till "Sista riktiga sommarlovsdagen"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0