Så härlig sommar!

Jag kan ändå inte sova så passar på att slänga upp ett inlägg här innan jag ska gå upp och göra mig iordning för skolaaa. Är egentligen inte så nervös för idag, men det ska bli väldigt spännande att fä träffa sin nya klass och så. Har sett fram emot att börja gymnasiet i över ett år nu, så det känns lite äntligen att få börja om på nytt!

Det känns dessutom som att jag börjar ha haft sommarlov klart nu. Det kommer jag väl få äta upp och några veckor när jag är dödligt skoltrött, men det tar vi då. Jag tror det är för att jag har gjort så mycket saker den här sommaren. Jag har träffat folk, varit mycket i stallet, och sen var det ju så himla härligt väder där ett tag med! Jag tror faktiskt att den här sommaren tar platsen som min bästa hittills. Jag har haft så himla kul! 
























Alla ni som har gjort den här sommaren till den bästa i mitt liv - TACK för att ni finns! <3

0 Kommentarer till "Så härlig sommar!"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0