Like a gentleman bringin' glamour back

Det har varit mycket planer fram och tillbaka de senaste veckorna, och det har gjort att det både har blivit lite dött och lite rörigt här på bloggen. Nu är allting iallafall klart!

Veronica har blivit såld! Hon har ju varit till salu en tid, men det var lite av en slump att hon blev såld just nu. Det är nämligen min syssling som har köpt henne! Det känns såklart tråkigt att hon inte är "min" längre, men det är faktiskt inte så farligt. Veronica står nämligen kvar här hemma i mitt stall för en tid. Hennes nya ägare Amanda kommer komma hit några dagar i veckan och rida henne, och vi ska hjälpa henne så mycket vi kan med allting så att det ska bli så bra som möjligt för de två tillsammans! När Amanda inte är här rider jag henne. När Veronica flyttar i höst kommer vi fortfarande ha mycket kontakt och vi kommer få se henne ofta ändå. Det är skönt att hon kommer stå ganska nära oss iallafall så att det kommer vara ganska lätt att åka och hälsa på henne! 

Jag tror att det här kommer bli jättebra! Det kommer bli roligt att få följa och hjälpa Amanda och Veronica så att de kommer få det så bra tillsammans som möjligt! Dessutom kommer jag nu ha mer tid för skolan när jag börjar på gymnasiet om bara två veckor (!!!) och det kommer vara enklare att hålla ögonen öppna för en stor häst när vi har plats i stallet och mer tid för en till häst. 

Världens finaste ponny

0 Kommentarer till "Like a gentleman bringin' glamour back"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0