Knocked on your door with heart in my hand

Hej på er, det var ett tag sen! Här är det som vanligt full rulle - och det är även anledningen till att jag inte har hunnit blogga. Jag känner dock att jag börjar få koll på rutiner och liknande nu, och dessutom är kvällsnollningen på onsdagar och fredagar antagligen slut  efter den här veckan, så jag kommer börja få koll på mina eftermiddagar snart.

Ikväll blev en väldigt sen kväll i säng, klockan är redan halv 12! Jag har nämligen packat allt till mig och Gunde eftersom vi åker till grevagården imorgonbitti för att tävla! Jag är så himla taggad, alla andra från div I laget i våras är med så det kommer bli riktigt kul! Det är ju riksfinalen i sveland cup vi ska rida, eller iallafall jag och Jessica och sen är det ju massor klasser runt omkring med. Jag ska hoppa en L.B imorgon, en L.B+5 som är sveland på lördag och så en L.A på söndag. Det blir nog superbra!

Jag var och hoppade en L.A med Gunde i skogslotten i söndags och det kändes super! Vi petade till 2:an lite bara så att en bom föll, men annars var det hur bra som helst! 

Nu ska jag sova, jag börjar känna mig lite förkyld så det vill jag helst slippa i helgen. Dessutom måste jag gå upp ganska tidigt imorgon, för jag ska rida Vinca innan vi åker på morgonen med. Ska försöka hålla er så bra uppdaterade som möjligt hur det går! :)
Bästisfestis! Vad skulle jag ta mig till utan dig?!


0 Kommentarer till "Knocked on your door with heart in my hand"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0