Idag är början på resten av mitt liv

Jag har så sjukt mycket att se fram emot just nu. Jag börjar liksom gymnasiet i höst. Gymnasiet. Shit vad stor jag har blivit ändå! Ibland skulle man bara vilja spola tillbaka tiden och vara liten igen. Men eftersom det inte går är det lika bra att bara se framåt, leva livet och skapa nya minnen. Det är nu man lever, så man måste se till att verkligen göra det, passa på innan det blir för sent. Det här är något jag är dålig på och ska tänka mer på nu i höst. Passa på att leva och njuta.

Jag har liksom hela resten av mitt liv att se fram emot! Jag är knappt 16 år och kommer kunna göra precis vad jag vill med mitt liv. Om mindre än 2 veckor börjar jag på gymnasiet, ett helt ny skola och kommer bli hopparad med massor nytt folk som jag inte har någon aning om vilka de är. De vet inte heller vem jag är, så jag kan vara precis den jag vill. Och vet ni vad? Jag ska vara mig själv, precis den personen jag är och njuta av livet. 

När det känns tungt med skolan måste jag komma ihåg att jag har valt precis den här linjen och skolan av alla som finns, och komma ihåg varför. Jag ska helt enkelt försöka göra det bästa av resten av mitt liv. Och jag ser fram emot det så himla mycket!



Det absolut bästa jag vet och det jag vill ägna min tid till <3


0 Kommentarer till "Idag är början på resten av mitt liv"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0