Har du också provat deras norm - sen fattat att du inte är som dom

Det känns som att det händer så mycket just nu, fast att det egentligen inte gör det. Amanda som är Veronicas nya ryttare och ägare har varit här varje dag den här veckan och hon bodde även över här från igår till idag. Det går superbra för dem, Amanda måste bara lära sig Veronica ordentligt och hitta knapparna lite, sen kommer det gå hur bra som helst!
 
Idag på förmiddagen gick jag ut och gick med Vinca i skogen. Jag hade Sallie med mig såklart och Amanda var med barbacka på Veronica. Vinca hoppade igår och var huur fin som helst, det är sådär att man nästan dör! Finaste lilla ponnyn med det stora hjärtat! Därför fick hon bara gå ut och gå lite idag för att gå ur sig lite träningsvärk och sånt. Hon var som vanligt pigg och glad!
 
På eftermiddagen red jag Gunde med Sofie. Vi skrittade bara ut. Jag hade egentligen tänkt rida lite på banan också, men vi red ut ganska långt och dessutom stod ridbanan under vatten eftersom det ösregnade hela natten, så det blev bara en skrittur. Mysigt tyckte både Sunnie och Gunde som verkar ha blivit jättebra kompisar! :)
 

0 Kommentarer till "Har du också provat deras norm - sen fattat att du inte är som dom"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0