Don't wanna hear you lie tonight

Dagarna känns så himla långa nu! Jag börjar så tidigt, idag var jag i stallet och red redan vid 7, innan det blev för varmt. Sedan håller man ju på länge och gör saker hela dagen. Snacka om att utnyttja lovet till fullo! Men ska jag vara ärlig ser jag fram emot att skolan börjar igen. En helt ny skola med nya kompisar. Självklart är jag nervös men också väldigt förväntansfull!

Idag började iallafall dagen redan vid 7 när Sofie och jag möttes i stallet. Då red jag Gunde. Vi skrittade fram i skogen och sedan fick de hoppa lite. Gunvald kändes fin, men lite seg i början. Han kom dock igång ordentligt sen. Det kändes lite ringrostigt då det var ett tag sen vi hoppade ordentligt, men det kändes jättebra ändå! Nu ska vi börja hoppa regelbundet igen efter hans lilla hopp-semester!

Efter det red jag Vinca. Jag skrittade fram lite och sedan fick hon jobba lite lätt på ett gärde. Hon ska få gå lite på gräs nu för vi ska tävla på det i helgen. Hon kändes jättefin, var lite stark stundtals men för det mesta var det super!

På dagen åkte jag och mamma in till Varamon och badade innan det började åska och regna.
Jag har även hunnit med att ha lektion för Engla och Aska som var superduktiga och Amanda har varit här och ridit Veronica för mamma :)



0 Kommentarer till "Don't wanna hear you lie tonight"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0