Det blir inget SM

Ett stopp och ett nedslag i L.A:n idag. Hon tar ibland för mycket egna beslut och börjar först lyssna på mig när det redan är för sent. Det får vi träna på inför nästa säsong. Nu blir det ju inget ungponny-SM. Så himla tråkigt, jag ville det så himla gärna och har taggat, tränat och lagt ner så himla mycket tid för att komma dit. Jaa, självklart är jag besviken, minst sagt.

Men det känns inte riktigt meant to be, och när hon inte klarat två felfria L.A:er på hela sommaren är hon ju inte riktigt redo, så vi hade kanske ämdå inte någonting där att göra. Jag är förstås ledsen eftersom jag hade sett fram emot det så himla mycket, men vi får bryta ihop och komma igen. 

Jag är ändå nöjd med min och Vincas insats idag. Hon har hoppat helt fantastiskt! I L.B:n blev hon övertaggad och lite stark i början, men hon blev hur fin som helst sen, de kanske 4-5 sista hindrena. I L.A:n var hon också jättefin alla hinder förutom de vi fick fel på. Hon rättade sig efter sina misstag och försökte igen. Hon har blivit så himla fin den sista tiden och jag har börjat rida henne mycket bättre. Fina Vinca!



0 Kommentarer till "Det blir inget SM"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0