Bara kört tills du inte har bensin

Gud vad varmt det har varit idag! Sådär så att man nästan inte har kunnat vara ute! Och kvavt med, jag som nästan aldrig har huvudvärk hade det av och till idag. Som tur var slapp vi åskan idag, men det kommer säkert imorgon istället.

Idag red jag Veronica på förmiddagen med mamma som red Vinca (som förövrigt var huur fin som helst idag!). Vi skrittade fram i skogen och red sedan på banan. Veronica var inte riktigt arbetsvillig först, men det tog inte så lång tid innan jag kände att hon började dansa fram och lyda minsa vink jag gav henne. Hon är så himla häftig att rida när hon är så! Det blev mycket ökningar, minskningar och övergångar idag. Jag red inte så länge heller då det var så himla varmt!

På eftermiddagen träffade vi en stor del av släkten och åt och badade tillsammans vilket var jättemysigt!

På kvällen, när det hade blivit lite svalare, red jag också Gunde tillsammans med Sofie. Det blev en ganska lång skrittpromenad. Även fast att det var ganska sent och solen hade gått ner för länge sen var det helt ljummet i luften. Det är så härligt att jag ryser, när man kan rida i princip mitt i natten i T-shirt utan att frysa är det verkligen sommar på riktigt!



0 Kommentarer till "Bara kört tills du inte har bensin"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0