Tidig morgon = lång dag

God morgon på er! Idag kommer det nog bli ännu en väldigt lång dag, men samtidigt väldigt rolig och händelserik. Det kommer folk och provrider Viola på förmiddagen, och det är inte vilka som helst, utan de som köpte och fortfarande äger Ting-E-Ling, en B-ponny jag lånade och hade som min i ungefär två år! Vi får hoppas att de gillar den här lilla prinsessan också! Vi ska även (tror jag) följa med de och titta på en annan ponny i närheten.


Dessutom kommer Veronica hem igen på dagen och Viola ska åka hem till Djupvik på kvällen. Det ska bli jättekul att få hem Vera igen, jag har saknat henne jättemycket och det kommer bli kul att komma igång och tävla igen!




0 Kommentarer till "Tidig morgon = lång dag"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0