Stockholm

Vi hade en jättemysig dag i Stockholm igår. Det var strålande solsken hela dagen och det gör ju inte direkt det hela sämre...! 



När vi hade åkt bussen upp till Stockholm gick vi på tekniska museet. Det var faktiskt ganska kul, roligare än vad jag trodde att det skulle vara! 
Efter det fick vi åka till Riksdagen och gå en rundvandring där inne. Det var intressant och ganska kul, man har ju sett det på tv många gånger, så det var kul att få vara där och se på riktigt och dessutom förstå lite mer vad de faktiskt gör! 

Efter att vi hade varit på riksdagen fick vi fri tid att gå på stan och sånt. Jag köpte två tröjor och ett par jeans, och det är jag jättenöjd med! Synd bara att vi inte hade så lång tid på oss, vi hade bara ungefär 2 timmar, så det blev väldigt stressigt och man hade ju velat gå i några fler affärer...




Till sist fick vi gå en "spökvandring" i gamla stan. Vi hade en guide som berättade om lite historia och sånt. Då började alla bli ganska trötta och det började bli kallt, så det var faktiskt rätt segt. Man hade hellre haft några extra timmar på stan om man säger så, men sånt är livet!

Jag är jättenöjd med resan, man känner verkligen att man har kommit varandra lite närmare :) Det var dessutom sista dagen i "skolan" så nu har vi påsklov! Wihoo!





1 Kommentarer till "Stockholm"
Postat av: Mikxki

Härliga bilder :)

2014-04-12 || 10:48:00
URL: http://mikxki.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0