Now I’m floating like a butterfly

Först ut idag var Viola. Vi red bara ut en sväng i skogen och hade med oss Sallie förstås! Vi var ute ganska länge, säkert över en timme. Jag travade lite och då kändes hon fin, men annars blev det mest skritt. Jag tränade mycket på övergångar, vilket gick jättebra! 

Jag red också Gunvald. Vi skrittade fram i skogen med Aska och hennes medryttare Engla och red sedan på banan. Vi joggade bara i låg form i trav för att mjuka upp lite. Jag tror att han hade lite träningsvärk från tävlingen i lördags, för han kändes lite stel i början men det gick över efter en stund :)

Jag hjälpte också till lite med Aska och de hoppade lite. Det var Englas höjdrekord; hon hade tidigare hoppat 20cm och nu hoppade hon nästan 60! Så himla duktig! Modigare unge kan man nog leta efter, och hon kände sig nog extra trygg på Aska som skötte sig ypperligt idag! :)

Lite annat jag gjort idag är att jag har vårstädat stallet. Jag har rensat lite, skurat massor hinkar och även hur många benskydd som helst. Det känns verkligen bra när det blir fint! :)


0 Kommentarer till "Now I’m floating like a butterfly"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0