If you gave me a chance I would take it

Glad påsk på er!

Jag har haft en riktigt härlig påskafton; solen har skinit från en klarblå himmel och det har varit jättevarmt!

På förmiddagen skrittade jag ut en långtur på Vinca med Aska och hennes medryttare, och hennes mamma red på Gunvald. Det var jättemysigt! Ännu härligare blev det när vi red förbi fåren och vi såg årets första lamm! En väldigt liten krabat som säkert inte ens var en timme gammal eftersom den stod på väldigt vingliga ben innan den ramlade igen! Åhhh vårkänslor!

Efter det red jag Veronica på banan. Det blev ett kortare, lösgörande pass och jag ställde inte jättemycket krav på henne. Jag tränade mycket på övergångar, jag ville att hon skulle behålla formen ordentigt i hela övergången och att hon skulle sätta igång med ordetlig energi istället för att smyga igång. Jag var också noga med att hålla min hand stilla hela tiden. Hon var jättefin! :)

Nu på eftermiddagen och kvällen har nästan hela släkten varit här på påskmat och det har varit jättemysigt!

0 Kommentarer till "If you gave me a chance I would take it"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0