I don't believe a word you say but I can't stop listening

Dagen idag började med att jag red Gunde barbacka och mamma gick med Vinca. Det var skönt för dem att få sträcka ut benen ordentligt, de hade nog lite träningsvärk idag efter gårdagens tävling med mycket väntan! Mina fina stjärnor!


Sedan red jag Viola tillsammans med mamma som red på Amadeo. Vi skrittade fram i skogen och red därefter på banan. Jag red mycket övergångar på Viola, och man känner verkligen att det ger resultat, det tog inte lång tid innan hon blev väldigt lydig och fin! 
Vi hoppade några språng också. Nu har vi kommit till det stadiet när hon får börja ta tag i hoppningen mer själv, utan att jag ska behöva lägga mig i. Det sköter hon superbra, hon är så himla fin! Duktiga lilla Viola! :)

När vi hade ridit klart tömkörde jag Aska! Vi har båda fått lite halvtaskig kondis, så vi travade ut ett varv runt skogen och även några varv på banan när vi kom hem igen. Det gick jättebra, det är så himla kul att jobba med henne när hon är så positiv också! :)



0 Kommentarer till "I don't believe a word you say but I can't stop listening"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0