Härlig lördag!

Solen skiner och det är verkligen helt underbart väder! Imorse red jag Veronica och Vinca och på dagen och eftermiddagen har jag skrivit massor på mitt so-arbete och solat samtidigt (fick faktiskt ganska mycket färg på benen som annars aldrig får någon sol då de jämt är klädda med ridbyxor ;)). Jag är nästan klar med arbetet, vilket är jätteskönt då det behöver vara inne först på onsdag.
Dessutom är nästan allt klart till tävlingen imorgon, jag ska bara rida Gunvald vilket jag ska ut och göra så fort jag skrivit klart det här, tvätta honom och Vinca lite, putsa hans sadel och fläta Vinca. Nästan allt är putsat och packat, så himla skönt när det är klart tidigt! :)
 
Dagens enda minus är att min prins har bränt sig på mulen av solen, trots att vi har smörjt in honom löjligt noga. Stackare :(

0 Kommentarer till "Härlig lördag!"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0