Varför är vi allting så svårt

Vinca och jag hade idag genrep inför championatet, tog de sista sprången. Hon var riktigt fin, både på marken och över hinder. Hon är verkligen i toppform, och det är självklart super nu när hon ska visa sig från sin bästa sida! 
Vi hoppade inte särskilt högt, något hinder låg på 1m som vi ska hoppa, men annars var det lägre. I Falkenberg ska jag ha lite mer galopp i henne än vad jag hade här hemma idag pga att det ju är större bana osv. Men jag är jättenöjd med henne! Perfekt uppladdning! Nu ska hon inte gå något mer hårt, bara lösgörande och så vill vi hålla henne på gott humör! :D
Jag och finisen efter dagens ridpass haha

Veronica och Gunde skrittade jag och mamma bara runt skogen. De kändes pigga och glada, så de har återhämtat sig bra efter helgen. Gunde blir i och för sig aldrig trött, men Veronica var verkligen helt slut när vi kom hem i söndags och igår såg hon också lite seg ut. Idag var hon iallafall fit for fight igen vilket känns riktigt bra! :)

0 Kommentarer till "Varför är vi allting så svårt"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0