Över plattorna på Sergels torg

Veronica var riktigt fin idag! Vi höll till på banan och red dressyr. Hon var fin, men lite stel i framför all vänstersidan, så det jobbade jag mycket med, att få henne lösgjord och följsam. Förutom det gick hon super! Hon var väldigt stadig i formen, och hon har väldigt lätt för att vara lite ostadig och kan röra hivudet lite ibland. Hon var också väldigt fin i övergångarna, uppmärksam och fortsatte i form genom hela övergången.

Jag red också Gunde. Vi skrittade ut en tur i skogen med mamma och askas och Olympias medryttare. När vi kom hem igen red jag bara några varv på banan. Han har gått ganska mycket den senaste tiden, så han behövde inte gå så mycket. Jag ville mest bara checka av att han var mjuk och fin eftersom han var lite spänd igår. Det märktes inget av idag iallafall, så nu ska han få lite semester i några dagar.

Mamma red Vinca som var jättefin och vi duschade henne också. Känns bra inför helgen, ren och fin ponny!



0 Kommentarer till "Över plattorna på Sergels torg"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0