Lite update

Först och främst: Hej. Jag ber om ursäkt för att det har varit så tomt här på bloggen i några dagar, men tro det eller ej, men jag har faktiskt en ursäkt för det med ;) 
Vi åkte ju ner till Ljungby i torsdags eftermiddag och var nere 8 - halv 9 någonting. Gunvald var halvgalen i sin box då han knappt kunde se Veronica och stod och stegrade hela tiden för att kolla att hon stod på andra sidan boxväggen. Vi red lite och sen på kvällen lugnade han ner sig lite så det kändes bra.
När vi kom till husvagnen vi hade hyrt visade det sig att värmen inte var på i den och det var svinkallt. Vi fick inte igång den heller trots att parkeringsvakterna hjälpte oss att mickla med den (haha). Det kändes ju som en bra början på helgen, galen ponny och riktigt kall husvagn och dessutom var det tydligen -2 grader ute på morgonen. 7 grader var det i husvagnen när mamma och jag vaknade på morgonen, mest glada att vi hade överlevt natten.
Jag skrev ett långt inlägg på torsdagskvällen om det här, MEN det var ingen täckning knappt på hela tävlingsplatsen, så jag gav upp. 

Som tur var fick vi iallafall låna en byggfläkt de två nästa nätterna och Gunvald lugnade faktiskt ner sig. Båda ponnyerna hoppade fantastiskt och framför allt världens bästa Gunde. 6;a i l.b:n på fredagen och sedan skitpet i l.a:erna lördag söndag, annars hade jag kommit tvåa och fyra tack vare att vi hade så bra tid. Veronica fick jag något stopp med men otroligt lärorika rundor. Vi hade trots allt riktigt roligt hela helgen, men det är väldigt skönt att vara hemma igen tycker framför allt mina fina ponnyer.





0 Kommentarer till "Lite update"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0