Ler du ler jag med

Wiho, fyra skoldagar avklarade, bara imorgon kvar och sen helg! 

Ska ut till stallet nu och rida lite. Tjejerna och Gunvald tror jag. Får ingen hjälp av mamma idag för hon kommer inte hem förrän ikväll. 
Får hoppas att inte Gunvald är lika jobbig idag som igår. Han har blivit superduktig egentligen med att vara själv och så, men Veronica och Vinca är brunstiga och då är Gunde skitjobbig och vägrar typ lämna de... Det gick bra när vi red, men typ i stallet var han jättejobbig för att de gick kvar i sina hagar ;) Knäppis, hoppas han sköter sig idag!



2 Kommentarer till "Ler du ler jag med"
Postat av: benedit ♥

sv; haha! kan inte fatta att jag går i 9an om ett år, känns som igår jag gick i 1an och tyckte niorna var så stora :o

2013-09-12 || 20:21:32
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: linah brown

så fin häästen var!

2013-09-14 || 17:20:41
URL: http://broownskin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0