Jag väntar fast jag redan vet

Idag var det första riktiga höstdagen som jag ser det. Jag tog fram vinterjackan och red i, det var riktigt ruggigt och kändes jättekallt fast att det ändå var typ 15 grader. Jag skrittade bara ut Vinca barbacka i skogen. Jag vaccinerade mig ju idag och då får jag inte anstränga mig varken före eller efter, så därför tog vi det lugnt. Hon var pigg och det verkade som att hon tyckte att det var mysigt att vara ute på tur. Vi hade med oss Sallie som dessutom löper just nu, vilket innebär att jag måste ha ännu mer koll på henne hela tiden.

Nu ikväll har jag packat inför Ljungby och fick dessutom ett städryck som jag får ibland vilket ledde till att jag inte kommit i säng förrän nu. Hoppas att jag orkar gå upp imorgon iallafall.

0 Kommentarer till "Jag väntar fast jag redan vet"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0