I never thought it would be you

God morgon! Idag skulle jag egentligen varit ledig hela dagen eftersom vi ska åka ner till Falkenberg och ungponnychampionatet, men vi behövde inte åka riktigt så tidigt som vi trodde innan så jag ska till skolan en stund på förmiddagen och så åker vi vid  lunch. Det är ganska skönt eftersom jag ju har missat en del i skolan nu eftersom jag har varit ledig. 

Jag är jättetaggad inför helgen och det känns som att även Vinca är i toppform. Det skulle vara skitkul att komma hem med en bra placering eftersom jag vet att min stjärna verkligen platsar där och även som en liten revansch från förra året när det inte gick så bra för mig och Veronica. I helgen blir det ändring på det! 

Hoppas att ni håller tummarna! Jag har med mig mobilen och ska försöka ge er bra update om hur det går för oss där nere! :)



0 Kommentarer till "I never thought it would be you"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0