Hur kunde jag va så naiv

Jag red bara Gunvald idag, och det blev ganska sent eftersom vi fixade så mycket i stallet innan och även klippte honom. Han blev superfin, fast när han blir så korthårig skimrar typ rumpan i rosa för att han har skärt skinn där. På halsen har han där emot mörkt skinn, så där är han grå. En rosa/grå mylittlepony typ hihi! 

Han har hållit på och busat i hagen hela dagen, rymt typ femton gånger ut och in i hagen, och den lilla spattigheten satt kvar när vi red. Inte när jag skrittade fram i skogen, men när jag kom hem och skulle rida på banan. I trav och skritt skärpte han till sig helt, men i galoppen höll han på och spände sig och låtsades att han var rädd för grejer. Det blev bättre mot slutet, men jag la mer fokus på traven och skritten istället för då var han jättefin! Vilade verkligen på steget och var avslappnad. Superfin!



0 Kommentarer till "Hur kunde jag va så naiv"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0