Every time i close my eyes

Alla hästarna i hela stallet blev ridna idag! Först red jag Gunde. Vi red mest i skogen, men jag red lite lösgörande på banan också. 
Vinca motionerade jag med Emelie som red Olympia. Vi red ut en ganska lång tur i skogen vilket uppskattades av både människor och hästar. Jag travade något varv hemma på ridbanan också, och hon var riktigt fin och samarbetsvillig, så jag skrittade av nästan direkt. 
Veronica skrittade jag ut barbacka i skogen och då följde mli med igen, fast nu på Aska. Det har varit varmt och soligt idag, så det var nog skönt för hästarna att slippa gå några dunderpass nu när de har börjat sätta päls. Framför allt Gunvald och Olympia, de ser ut som små teddybjörnar redan!




1 Kommentarer till "Every time i close my eyes"
Postat av: benedit ♥

fin bild!

sv; ja verkligen haha! känner mig så gammal när jag säger såhär men tiden går verkligen sjukt fort :s tänk att man ska ha barn och sånt en dag :o

2013-09-14 || 13:31:43
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0