Don't ever look back

Idag red jag bara Vinca. Vi skrittade fram i skogen och sen red vi faktiskt på gärdet. Det är nyttigt för henne att träna en del på gräs nu så att hon är så väl förberedd som möjligt inför championatet. Hon var duktig, bara att hon var lite svår att hålla ihop, hon liksom travar iväg lite, blir lite lång och jag får inte ihop henne riktigt. Men det blev mycket bättre efter bara en liten stund, och galoppen var super hela passet igenom. Övergångarna är skitbra, hon har väldigt lätt för att jobba under sig och för att behålla en stadig form. -Att jobba på: mer länga korta i alla gångarter, att jag ska bli stadigare i handen och våga hålla kvar när hon går iväg lite. Är jättenöjd!

Tänkte också säga att jag är klar med teorin på moppekursen! Nu ska jag bara köra lite och sen skriva upp, wiihooo!

Puss


1 Kommentarer till "Don't ever look back"
Postat av: Linda

så söt

2013-09-11 || 20:23:25
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0