Championatet




Det blev ganska bra ändå. Kortfattat gick hon bra, dock med ett nedslag första respektive två andra dagen. Hon gjorde riktigt fina rundor, bara att jag inte riktigt fick tillbaka henne där på lördagen. På söndagen var hon nog rätt trött, att bo borta två nätter, tävla för andra dagen i rad, och att det dessutom var jättelånga banor på deras stora gräsbana tar på krafterna på små 5-åringar. Trots det gjorde hon sitt jobb, kämpade på och många språng var WOW!
 Vårt resultat ihopräknat med våra poäng räckte till en tredjeplats i söndags, en tredjeplats totalt och en tredjeplats i något som hette hööks unga talanger, en inräknad klass för ryttare under 18 år som visade hästar. Jättekul att få med så mycket rosetter hem och Vinca skötte sig riktigt bra! 


Jag ska försöka ge er en bättre utvärdering snart, bara det att det inte finns tid. Den här veckan har vi ett svenskaprov, två matteprov och jag ska också göra ett noprov som jag missade i fredags när jag var ledig på eftermiddagen. Utöver detta har vi vanliga läxor i de andra ämnena. Jag kommer nog mest vara i skolan, rida, plugga och sova den här veckan. Men ska försöka hålla er uppdaterade också!

0 Kommentarer till "Championatet"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0