Bara andetag och ljudet från station

Godmorgon alla fina! Idag börjar en ny vecka, nya möjligheter. Jag känner mig faktiskt riktigt taggad! Mycket ska hinnas med, jag har moppekurs på tisdag (sista gången tjohoooo), so-prov på torsdag, ska köra moppe i trafik på fredag (akta er runt linköping tack), på skoltid som tur är) och det är tävling i Vingåker på lördag. Fullt ös, som det ska vara!
 
Veckans lilla mål är att ta tag i saker och göra de direkt, istället för att skjuta upp det till sista stund. Gå upp direkt när klockan ringer på morgonen, jag blir faktiskt inte gladare av att ligga kvar. Plugga direkt när jag kommer in från stallet, istället för att "göra det sen". Samma sak med bloggen. Det låter väl bra! Hoppas att jag lyckas, tror faktiskt att livet blir lättare då!
 
Ha en bra dag!
Puss
 

2 Kommentarer till "Bara andetag och ljudet från station"
Postat av: benedit ♥

sv; haha okej, jag har bara varit i skolan idag! :) allt bra?
kram

2013-09-09 || 18:50:45
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: Sarah Persson

Nja, det är sådär med mig :( är sjuj!

2013-09-09 || 20:02:30
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0