Jag vill se dig

Idag red jag ut Vinca i skogen och vi hade med oss Sallie. Det har regnat sjukt mycket, så ridbanan står under vatten = inte så rolig att rida på. Men det var roligt ändå för jag hade Sallie lös nästan hela ridpasset, för första gången sedan hon började med sin lilla trotsperiod och det gick jättebra! Vinca kändes också fin, jag mjukade henne lite och då var hon väldigt samarbetsvillig. 

Sedan red jag Gunvald och Hanna kom och red Aska. Det var jättemysigt, vi gick ut en ganska lång tur och Gunde var jättepigg och glad. Vi hoppas på att ridbanan torkar till lite nu så att vi kan trimma lite där eftersom han ska tävla i helgen. :)

På eftermiddagen fick Gunde och Vinca nya skor också, så om allt blir som det ska är det klart till SM :)



2 Kommentarer till "Jag vill se dig"
Postat av: Emilia Sjödin

härlig bild

2013-10-29 || 15:26:22
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/
Postat av: Josephine

Gud va ni är fina!!!

Svar: Åh tack! Fina prinsen :))
sofiejansson.blogg.se

2013-12-03 || 10:14:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0