To young, to dumb

Gunde och Vinca fick gå ut och gå på en liten promenad idag igen. Jag red Gunde och mamma gick med Vinca. De verkade tycka att det var jättemysigt, även att Vinca kom på att det var mycket bättre att stanna och äta än att gå.
Gunde red jag några varv på ett gärde då ridbanan var frusen. Han kändes fin, om än lite okoncentrerad. Han fixade lite först när jag inte ställde så mycket krav på honom, trängde mot innerskänkeln och tittade hellre på annat än koncentrerade sig på arbetet. Men när jag sedan jobbade ihop honom och liksom sa att "nu får du faktiskt gå såhär" var han ganska fin. Vi får hoppas att vädret är okej så att jag kan hålla igång honom en vecka till iallafall tills vi ska tävla. 

Jag var också nere på fotbollsträning. Det var dock ganska oseriöst idag, mycket skratt istället för träning, men vi spelar ju för att det är kul så ;) härligaste gänget ever <3



0 Kommentarer till "To young, to dumb"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0