Throwback


Världens finaste Veronica i Västervik i somras. Vi gick in med en helt okej runda i L.A, ett ner i grunden för att jag kom dåligt in i en kombination, men annars var det en fin runda. Men uppenbarligen gick det inte bättre för någon annan heller för vi vann! Nationellt var det dessutom! Det var så himla kul!
 
Men bäst av allt var Msvb:n, den glömmer jag aldrig. En av mina bästa starter någonsin helt klart, den känslan går inte att beskriva. Maxat och stort var det,  en efter en vägrade ut sig, men jag och Veronica seglade över hinder efter hinder. Allt stämde. Det var en lång bana, och det var så nära att hålla. Näst sista bommen föll, hon räckte inte ut riktigt, men jag var ändå överlycklig. Världens bästa ponny!
 
Jag längtar tills hon kommer hem igen och vi får börja komma igång igen. Saknar henne så himla mycket. Men 2014 ska bli perfekt. 2014 ska vi göra perfekt. :)
 

0 Kommentarer till "Throwback"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0