Things that I can´t explain

Idag har det inte hänt så mycket, i alla fall inte till skillnad mot vad det har gjort tidigare i helgen. Jag har haft studiedag, så himla skönt! Jag fick lång sovmorgon, åt lång frukost och sen gjorde mamma och jag stallet. Mamma gick med Gunde och jag skrittade Vinca runt skogen, vilket de tyckte var jättemysigt och jag tror att de tyckte att det var skönt att få sträcka på benen ordentligt.
 
När jag kom in tog jag ett långt bad och sen pluggade jag. Det är jobbigt att komma tillbaka till skolan när man har varit borta i två dagar och de andra har gjort tre prov på den tiden.... Vi kollade också på i huvudet på Gunde Svan i efterhand när han var hon Malin Baryard eftersom vi missade det i torsdags. Nu ska jag sova så att jag orkar med skola och allt imorgon.
 
Men det är en lite lustig känsla jag har haft hela dagen. Det känns lite som "vad ska jag göra nu?". Jag har sett fram mot SM så länge, och nu ett tu tre är det över. Det är lite konstigt. Troligtvis kommer Vinca åka hem och vila ganska snart och då kommer Veronica tillbaka på träning. Jag har saknat henne så himla mycket även fast att jag knappt hunnit tänka på det. Sex veckor har hon varit hemma nu ungefär. Fina tjejen.
 

1 Kommentarer till "Things that I can´t explain"
Postat av: Ester

Åå, vilken fin header!!
Har just nu en omgång av veckans blogg, hade varit jättekul om du ville vara med. Kram Ester ♥

2013-11-26 || 16:51:48
URL: http://evh.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0