The one with the prettiest of views

Usch det här vädret.... Idag har det visserligen inte regnat så mycket, men allt (läs ridbanan) är fruktansvärt blött och så har det blåst. Jag har varit trött hela dagen eftersom vi kom hem alldeles för sent igår och så behövde jag ändå gå upp "tidigt" för att gratulera pappa på fars dag. Synd om mig va?

Både Gunde och Vinca fick gå ut idag för att ridbanan var som en sjö. 
Gunde fick trava en hel del och ländes riktigt fin. Han gick frivilligt i en bra form jobbade på riktigt fint. Han var ovanligt lugn, även när vi vände hemåt. 
Vinca var mycket mer samarbetsvillig och mjuk idag. Igår var hon lite tjafsig, men idag tog hon ett mjukt, stadigt stöd på bettet och så gick hon där. Det kändes jättebra!

Förutom det här tittade jag självklart på världscuphoppningen. Synd att Roffe och Malin inte fick några poäng, men det kommer. :)

Beebis<3

1 Kommentarer till "The one with the prettiest of views"
Postat av: Ofelia

Halloj!
Ville bara säga att vi var på Djupvik nu i helgen och jag fick rida Veronica lite. Vill säga att du har gjort ett sånt sjukt bra jobb med henne. Så välriden och fin, och lätt i handen. Grymt bra gjort Sofie!

2013-11-11 || 11:07:24
URL: http://ofeliabv.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0