Sista dagen på lovet

Det skulle vara underbart att vara ledig en vecka till, seriöst. Det är konstigt, för det känns både som att lovet har gått fruktansvärt snabbt och ändå som att det var jättelänge sedan man var i skolan. Det har i alla fall varit jätteskönt att få vila upp sig en vecka. Nu är det ju inte jättelång tid kvar tills det är jullov heller! ;)

Jag roade mig denna sista lovdag med att skriva på mitt So-arbete. Väldigt roligt, host, men jag får skylla mig själv att jag har skjutit upp det hela veckan. Jag är i alla fall i princip klar nu, så jag ska bara läsa igenom det en gång till och sen skicka iväg det imorgon! 

Jag och Vinca gick ut en tur i skogen och myste också. Eller jättemysigt var det inte, för det regnade hela tiden och allt var jätteblött, men ändå. Vi mötte ingen på hela ridturen och det blir så trivsamt tyst. Vinca tyckte nog att det var helt okej trots allt och pinnade på :)



0 Kommentarer till "Sista dagen på lovet"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0