Ny dator

Äntligen har jag och mamma "fått" en ny dator då den gamla hade pajat totalt. Det tog typ 10 minuter att starta upp den och så var den superseg att typ skriva på... Nu har vi i alla fall fått en ny! Jag vet inte riktigt vad det är för någon (väldigt intresserad haha), men den verkar bra och den är väldigt snabb att starta upp osv = mycket smidigare att använda. Den verkar vara rätt hightec för mig just nu, men det är väl sånt man lär sig.
 
Jag hoppas och tror att det därför kommer upp mer intressanta inlägg här också lite då och då, för i flera månader har jag typ bloggat på ipaden och mobilen, lite jobbigt. Jag håller på att få över lite bilder och grejer just nu, så vi får se när jag kommer igång på riktigt haha ;)
 

0 Kommentarer till "Ny dator"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0