Just trying to prove them wrong

Idag har det varit en fullspäckad dag, alldeles för mycket för att jag ska tycka om det, framför allt för att det liksom är lördag och att det regnar, man vill bara ligga i soffan och titta på tv ju :(

Det första vi gjorde efter morgonfodringen var att åka på gymnasiemässa i Lkpg. Jag börjar känna mig ganska säker på ekonomi-linjen, så nu är det bara att välja skola kvar. Ska gå på lite öppet hus osv för att  känna vilken skola som passar mig bäst. Just nu lutar det nog mot katedral eftersom jag i tvåan kan lägga till specialidrott - ridning på schemat, haha ;)

Efter det var vi lite i stan, köpte nån tvättgrej på hööks och lite mer småsaker.

När jag kom hem var det ridning som gällde. Både Gunde och Vinca fick gå ut i skogen i det äckliga vädret för att ridbanan var för blöt :/ men de var fina ändå, tyckte att det var jobbigt att det regnade och blåste men annars gick det bra!

Nu är vi på väg på 50-årskalas. Jag känner mig jättetrött men det kommer nog gå bra :)

Hittade den här bilden på instagram. Det är så sant, påminner en om varför man håller på med den här sporten dagar som denna :)

0 Kommentarer till "Just trying to prove them wrong"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0