Ifrån fönstret i köket

Idag var det faktiskt inte hästarna som fick jobba, utan jag. Jag har inte tränat fotboll på hela hösten, matcherna har krockat med tävlingar och då har jag inte känt mig motiverad att träna. Jag har ju inte heller hunnit, eftersom jag har haft tre ponnyer i tävlingsform.
 
Men idag var det dags. Det var jättekul eftersom vi var nästan hela gänget och det var också en väldigt rolig träning. Det var mycket springa och jobba, men inte på ett jobbigt sätt utan på ett roligt och skönt sätt. Det bästa är att det inte känns som att jag har tappat kondition, jag får väldigt mycket från ridningen. Så det ska bli kul att komma igång lite igen.
 
Ponnyerna fick vila idag, jag hade bara 50 minuter mellan att jag slutade skolan tills fotbollen började, och efteråt var det för mörkt. Men när det är paus till idol ska jag ut och kvällsfodra och pussa på mina fina stjärnor!
 
 

0 Kommentarer till "Ifrån fönstret i köket"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0