Hur jag skall få dig att förstå hur det känns

Idag drog jag och Matilda in till stan i det gråregniga vädret för lite shopping. Det var jättekul för jag hittade mycket snyggt, bland annat mycket på rea och det mesta köpte jag dessutom på presentkort, så det känns inte som att jag har gjort av med så mycket pengar haha! Det blev ett par svarta byxor, några tröjor och framför allt ett par vinterskor som jag är jättenöjd med! Får se om jag kommer ihåg att fota de någon dag så de kommer upp på bloggen också. Jag är hittills jättenöjd med alla köp faktiskt, jag brukar alltid börja ångra lite typ när jag kommer hem, men det känns som att allt jag köpte var nödvändigt och sånt som kommer användas! Förutom shopping blev det förstås också mycket prat och lunch på subway. Det enda som blev lite fel var att vi missade bussen hem med typ en minut. Så himla trist, men nu är vi ju hemma iallafall ;)

0 Kommentarer till "Hur jag skall få dig att förstå hur det känns"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0