Felfri!


Vinca var felfri idag i första kvalet! Jag är jätteglad, hon var så himla fin! Det var dessutom bara 6 nollor av 17 ekipage, så vi ligger väldigt bra till inför imorgon! Just nu sitter vi och tittar på 6:åringarna och när 7:åringarna är klara ska jag rida Gunde i lilla ridhuset. Allt känns jättebra, vi fick stå i ett privat, permanent stall istället för uteboxar som vi först blev tilldelade. Det är jätteskönt. Gunde verkar väldigt lugn och nöjd, så då är jag det också, och efter Vincas runda är jag superglad också! Perfekt start på det här meetinget! :D

1 Kommentarer till "Felfri!"
Postat av: Ofelia

Gud vad kul! Grattis, håller tummarna för er!!!

Svar: Tack! Du höll tummarna bra! :D
sofiejansson.blogg.se

2013-11-22 || 10:45:46
URL: http://ofeliabv.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0