Duktiga

Gunde hoppade en l.c idag på morgonen (typ kl 7) och han var grymt fin. Jag var säker på att han skulle vara superspänd och titta på allt, men han var ganska lugn. Han hoppade jättefint verkligen, det kändes som en perfekt runda. Den ska vi göra en kopia på imorgon. Allt var super, och nolla såklart.

Vinca hoppade sitt andra kval. Hon var riktigt pigg och på. Det blev lite vilt, mycket på grund av att hon var så pigg och då vågade jag inte vänta ut henne ordentligt. Vi fick ett nedslag på trean, hon hann inte upp riktigt med benen, men sen hoppade hon fantastiskt hela rundan. Hon lyssnade bra på mig hela rundan. Jag är så nöjd! Det var bara två nollor igår och idag, så jag ligger delad trea! Snacka om bra utgångsläge. Och måste jag ens säga att vi är i final?!


0 Kommentarer till "Duktiga"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0