Dag tre SM

Gunde började med sitt första kval idag i mountain horse, l.b. Han kändes fin, inte så fin som igår, men fin. Och nolla. Vi fick 53 poäng, vilket jag tyckte var bra, men det visade sig att de flesta andra c-ponnysarna hade ännu högre. Efter mycket om och men kom vi iallafall till A-finalen imorgon och då jäklar!!

Vinca.... Åhhh hon var så fin! Hon gick inte alls bra på framhoppningen, men sen på banan taggade hon till och satte en klockren nolla. Eftersom vi var två stycken fyrafelare totalt behövde vi rida omhoppning om andra och tredjepriset. Vinca var så duktig! Jag tänkte att vi inte  hade något att förlora, så jag red verkligen. Vi fick ett nedslag, men väldigt bra tid och det var bra för den andra fyrafelaren fick också ett ner, men med sämre tid och därför kom jag och Vinca tvåa. TVÅA! Jag är så himla nöjd! Världens bästa Vinca, jag är så stolt! 

0 Kommentarer till "Dag tre SM"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0