But I just see the darkness

Idag blev det mörkt redan innan jag kom ut till stallet, så trist :( Vi har fått nya scheman i skolan vilket gjorde att vi har en håltimme på tisdagar, innan sista lektionen. Men som tur är lyckades vi flytta sista lektionen till på onsdagar istället, när vi också har hål, så då ska vi få sluta kl 1 på tisdagar istället. Så himla skönt att ha en dag som man kan komma hem tidigt på och verkligen hinna rida innan det är mörkt.
 
Men idag slutade vi sent, så det var som sagt mörkt när jag kom ut i stallet. Det var också blåsigt och kallt, så att var stelfruset. Jag struntade i att rida då, var egentligen inte på humör för det heller. Men jag höll på och pysslade i stallet en stund, bytte täcken och pussade på mina fina ponnyer. Jag skulle kunna gå runt i stallet och bra mysa en hel dag, pussa lite här och mysa lite där. Jag älskar att gulla med hästarna och mina djur i största allmänhet, även att de inte alltid samtycker. Djupviksponnyerna är jättemysiga att fixa med, för de håller alltid på att klia tillbaka och sånt. Då känner man sig älskad.. <3
 
Nu ska jag plugga lite i alla fall, jag hann med ett matteprov idag i skolan som jag hade missat, men jag har en hel del kvar. Men jag har haft en så härlig ledighet, så det är bara att bita ihop.
 

1 Kommentarer till "But I just see the darkness"
Postat av: Emilia Sjödin

skulle du vilja ägna en liten minut till att ge förslag om vad du tycker jag ska blogga om, har lite bloggtorka just nu, tack i förhand :) Helst något om foto.

2013-11-26 || 19:43:16
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0