But all I've ever learned from love

Gunde var först ut idag. Vi skrittade först ut i mörkret och sedan rimmade vi lite på banan. Han var jättefin, mjuk och samarbetsvillig från början. Det enda var att han tyckte att det var lite läskigt i ett hörn...Allt gick jättebra annars, skritten och traven har han ju varit superfin i ett tag, men idag funkade även galoppen utmärkt då han var lugnare idag och han ville gör rätt.
 
Vinca kändes inte alls så bra från början som hon har gjort nu ett tag. Hon var lite småtjafsig och ville inte böja igenom vänstersidan riktigt. Men jag jobbade på, mycket med att rida mycket sidvärts och böja igenom henne ordentligt, och sen började det lossna och hon blev mer och mer som vanligt. Hon var pigg, och det vill jag inte ta ifrån henne, för hon kändes glad och positiv. Hon rättade sig när jag sa åt henne och i slutet var hon lika fin som vanligt igen, så jag är nöjd :)
 

0 Kommentarer till "But all I've ever learned from love"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0